WARSZAWA:   Wesoła - Wawer - Praga Południe - Rembertów

Wybierz wydanie:

Logowanie

automatyczne logowanie
Zarejestruj się    Zapomniałem hasła

Środa, 24 października 2018 r.
Imieniny obchodzą: Marty, Marcina, Rafała

19 115 działa już cztery lata

Olga Łęcka  |  5 grudnia 2017

Na początku listopada Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19 115 obchodziło swoje urodziny. Przez cztery lata w ramach zintegrowanego systemu kontaktu mieszkańcy całej Warszawy kontaktowali się z przedstawicielem samorządu aż 1 300 000 razy. Ponad 60 proc. wszystkich zgłoszeń związane było z prośbami o udzielenie informacji.

Mieszkańcy niezmiennie pytają o komunikację miejską – aktualne rozkłady jazdy, trasy dojazdu oraz o zmiany w kursowaniu komunikacji miejskiej. Duża część pytań dotyczy także miejsca i sposobu załatwiania spraw urzędowych oraz odbioru odpadów. Czasami jednak zdarzają się nietypowe pytania np. o aktualną godzinę lub numer do zegarynki - czytamy w oficjalnym komunikacie Urzędu m.st. Warszawy.

Za pośrednictwem numeru 19 115 bardzo często zgłaszamy także problemy związane z infrastrukturą drogową. Największy odsetek tego typu zgłoszeń stanowią nieprawidłowo zaparkowane samochody. Najbardziej aktywny mieszkaniec stolicy zgłosił przez aplikację mobilną aż 1606 takich zdarzeń. Pozostałe zgłoszenia to zniszczona nawierzchnia dróg czy popsute oświetlenie. To sprawy, które codziennie przekazywane są do realizacji do służb miejskich. Od początku działania przyszło 139 499 zgłoszeń w tym obszarze informuje Urząd m.st. Warszawy.

Mając na uwadze coraz większe zaangażowanie mieszkańców stolicy w życie miasta i popularność numeru 19 115, uruchomiono nową odsłonę portalu internetowego z ulepszoną wyszukiwarką, za której pośrednictwem mamy sprawniej odnajdywać informacje, których poszukujemy. Promocja numeru oraz odmienionej witryny internetowej wystartowała w listopadzie pod hasłem MÓWISZ! MASZ!

19 115, czyli całodobowy kontakt mieszkańców z samorządem za pośrednictwem telefonu, e-maila, aplikacji mobilnej, portali społecznościowych, w październiku 2017 roku został doceniony przez niemieckie branżowe czasopismo CRN. Jego redakcja przyznała stołecznemu projektowi nagrodę Cyfrowej Transformacji. Szczególnie interesujące dla jury okazały się różnorodne kanały komunikacji, jakie zostały udostępnione mieszkańcom stolicy Polski. Wymagało to integracji licznych rozwiązań i bezpośrednio przełożyło się na wysoką złożoność projektu. To rozwiązanie oferuje Warszawie i jej mieszkańcom wysoki poziom cyfryzacji oraz znaczący wzrost poziomu efektywności przetwarzania zgłoszeń – informuje Urząd m.st. Warszawy.

Zobacz również

Tagi: Miejskie Centrum Kontaktu, przedstawiciele samorządów, numer 19 115


Komentarze użytkowników (0)

Dodaj komentarz
stalgast

Kalendarz Imprez

Październik 2018
PnWtSrCzwPtSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Najbliższe wydarzenia


Czwartek, 25 października 2018

"Usłyszeć poezję" - premierowy wieczór audiobooka z poezją Zygmunta Jana Rumla

Czwartek, 25 października 2018

XI Integracyjny Bal Seniora i „Koszałki Opałki” 2018!

Środa, 31 października 2018

Dołącz do Akademii Strachów!

Zgłoś wydarzenie

Archiwum wydań drukowanych
 

Nasza ankieta

Co myślisz o uproszczonych taryfach na 1 i 2 strefę komunikacji miejskiej?

Świetny pomysł! Teraz nie będzie chaosu z 1 i 2 strefą
Jestem bardzo zadowolona/zadowolony z tego pomysłu. Wreszcie jadąc poza Warszawę nie będę musiała/musiał kupować dodatkowego biletu
Nie odczuję różnicy. Podróżuję tylko w obrębie administracyjnym Warszawy
Nie jeżdżę komunikacją miejską
Nie mam zdania
Zobacz wyniki
Kurek Foto

Newsletter

Zaprenumeruj nasz newsletter. Wpisz swój adres e-mail:
Zapisz Usuń