W Centrum Powiadamiania Ratunkowego jak w życiu
Redakcja . | 16 lipca 2019

Kolejne zgłoszenie, które zaskoczyło operatora miało miejsce podczas złych warunków atmosferycznych (wiał silny wiatr). Dzwoniąca zwróciła się z pytaniem, co ma zrobić, gdyż wiatr porwał część jej garderoby, która zawisła na wystającym elemencie jednego z budynków.
Jedna z operatorek starała się pomóc zgłaszającej, która twierdziła, że biletomat w metrze pobrał pieniądze, a nie wydał biletu, a operator siedzący obok, chwilę wcześniej odebrał zgłoszenie od osoby, która kupiła niepasujące obuwie. Gdy buty okazały się za małe, prosiła o poradę, ponieważ sprzedawca nie chciał wymienić ich na większe.
Operatorzy są także ekspertami z zakresu prawa pracy oraz otrzymują bardzo dużo pytań z zakresu wychowania dzieci.
Żadne z tych zgłoszeń nie powinno trafić na numer alarmowy 112, jednak, gdy już tak się staje, operatorzy stają na wysokości zadania i korzystając ze swojego doświadczenia oraz kreatywności pomagają dzwoniącym tak, jak potrafią najlepiej.
Tagi: pytania, zakres, wychowanie, dyżury, operator, dziedzina, życie, warunki, atmosferyczne, dzwoniący, alarmowanie,
Komentarze użytkowników (0)
Dodaj komentarzKalendarz Imprez
Najbliższe wydarzenia
10 maja - 27 września 2023
Psie spacery z trenerem psów w Wesołej
Sobota, 10 czerwca 2023
Starowarszawski Piknik Rodzinny w Wesołej - już 10 czerwca!


Nasza ankieta
Jaką potrawę wielkanocną lubisz najbardziej?