Houston nie mamy problemu?
Redakcja . | 30 października 2013
19 115 – pięć cyfr, które powinniśmy zapamiętać. Dlaczego? Bo to numer do Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Po co zostaje uruchomiony? Żeby żyło nam się lepiej. Dzwoniąc na infolinię, która będzie dostępna od 1 listopada będzie można zgłaszać nie tylko dziury w drodze, ale także dowiedzieć się o planowanych atrakcjach w stolicy.
To nie żart. To próba poprawienia komunikacji władz miasta z mieszkańcami. Od następnego miesiąca każdy z nas o wybranej porze dnia i nocy będzie mógł zgłosić swój problem do Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Każde zgłoszenie będzie przekazywane odpowiedniemu urzędnikowi. Co więcej osoba przedstawiająca problem np. niedziałającej sygnalizacji świetlnej, czy przepełnionego kosza na śmieci w parku zostanie poinformowana o realizacji zgłoszenia!
Dla użytkowników smartfonów urząd przygotował kolejną niespodziankę. Dzięki specjalnej aplikacji właściciele tego typu telefonu będą mogli zrobić zdjęcia wskazanego przez siebie problemu, ustawić jego lokalizację i wysłać je pod specjalny numer.
Czy dzięki Centrum Kontaktu z Mieszkańcami urzędy w Warszawie będą działać sprawniej czas pokaże. My mamy tylko nadzieję, że na infolinię, nie będą dzwoniły osoby, które postanowią zrobić komuś głupi żart.
Tagi: Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, Centrum Kontaktu z Mieszkańcami telefon, telefony alarmowe, problemy w stolicy, infolinia, problem
Komentarze użytkowników (0)
Dodaj komentarzKalendarz Imprez
Najbliższe wydarzenia
Niedziela, 5 lutego 2023
Spotkanie z Krystyną Czerni i wystawa sztuki sakralnej


Nasza ankieta
Jaka forma imprez lokalnych podoba Ci się najbardziej?