Jeden numer, tysiąc spraw - 19 115
Redakcja . | 5 listopada 2013
Jeden numer, tysiąc spraw - 19 115 - Pod tym hasłem kryje się nie tylko infolinia Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. To także specjalny projekt usprawniający komunikację między mieszkańcami a stołecznym samorządem. W miastach Europy Zachodniej podobny system juz dawno zyskał aprobatę. Jak będzie u nas?
Jak pisaliśmy w ubiegłym tygodniu w artykule pt. "Houston nie mamy problemu?" projekt 19 115 to wspólne centrum kontaktu Urzędu Miasta, urzędów dzielnic i miejskich jednostek. Najnowsze przedsięwzięcie Ratusza jest dedykowane nie tyko mieszkańcom stolicy, ale także turystom i obcokrajowcom. Centrum będzie otwarte przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Obsługiwać je będzie około czterdziestoosobowy zespół konsultantów, pracujący w systemie zmiennym. Zgłaszać problem lub prosić o wyjaśnienie np. funkcjonowania Urzędu Miasta będzie można również za pomocą aplikacji mobilnych, poczty elektronicznej, faksu oraz samoobsługowego portalu internetowego: www.warszawa19115.pl . Ponadto za pośrednictwem tej na strony istnieje możliwość nie tylko zgłoszenia problemu, sprawdzenia etapu realizacji zgłoszenia, ale także załatwienia sprawy urzędowej dzięki aplikacji e-urząd.
Poniżej prezentujemy zdjęcia bazy Centrum Kontaktu z Mieszkańcami oraz fotografie z konferencji prasowej dotyczącej projektu.
![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi: Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, 19 115, telefon Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, inwestycje, problemy
Komentarze użytkowników (0)
Dodaj komentarzKalendarz Imprez
Najbliższe wydarzenia
Niedziela, 5 lutego 2023
Spotkanie z Krystyną Czerni i wystawa sztuki sakralnej
Niedziela, 12 lutego 2023
Lwy Fortepianu w hotelu Boss


Nasza ankieta
Jaka forma imprez lokalnych podoba Ci się najbardziej?