WARSZAWA:   Wesoła - Wawer - Praga Południe - Rembertów

Wybierz wydanie:

Logowanie

automatyczne logowanie
Zarejestruj się    Zapomniałem hasła

Poniedziałek, 20 listopada 2017 r.
Imieniny obchodzą: Edyta, Edmund, Anatol

Lato z Klubem Sportteam

Zarząd i kadra trenerska Sportteam Zdrowy Styl  |  28 września 2017

Wakacje 2017 za nami! Wypoczywaliśmy jak co roku bardzo aktywnie, a naszym wyjazdom towarzyszył bogaty program atrakcyjnych zajęć rekreacyjno-sportowych. Dzieci i młodzież jak co roku zaprosiliśmy na Sportowiska - gdzie gwarantowaliśmy dużo ruchu i dobrą zabawę, a dorosłych wraz ze swoimi pociechami na Familiadę - wyjazd pt. „Aktywnie i na luzie, rodzinnie i z przyjaciółmi”!

Wyjazdy multisportowe tworzymy i prowadzimy od wielu lat, z roku na rok odkrywając w tym przedsięwzięciu jeszcze większą i piękniejszą pasję! Przygotowując programy, myślami nie raz wracaliśmy do dzieciństwa i wspominaliśmy marzenia z tamtych lat. Budowanie baz i kryjówek, poszukiwanie skarbów, dni wypełnione ruchem i dobrą zabawą. Wakacje to czas szczególny, a nie tylko odpoczynek od roku szkolnego. To przede wszystkim dni pełne inspiracji i fantazji, możliwości do poszerzania horyzontów oraz odkrywania siebie! Taką przestrzenią są właśnie Sportowiska i Familiady i bardzo nam miło, że tak wielu z Was możemy gościć w naszej bajce! :)

„Albo all in, albo wcale!" To tegoroczne hasło lata - atrakcji nie mogło zabraknąć, a działo się, działo! :) Żeglarstwo, windsurfing, szermierka, baseball, archery tag, frisbee ultimate, stand up paddle, skimboarding, blackminton, wodna zumba, kajaki, pontony raftingowe, treningi tenisowe oraz nauka i doskonalenie pływania, a do tego gry drużynowe, animacje plenerowe, triathlon, fabularne gry terenowe, wieczorne teleturnieje TV show, konkursy i zmagania sportowe, rajdy rowerowe, wodne szaleństwa na bananie, nartach wodnych i wake’u które uzupełniały ślizgi na zjeżdżalni Mamut i hopasiupy na wodnej trampolinie. Realizowaliśmy również szkolenia z ratownictwa i pierwszej pomocy m.in. na stopnie Młodszy Ratownik i Ratownik WOPR, kurs żeglarski na patent żeglarza jachtowego oraz szkolenie motorowodne na stopień sternika.

Realizując program, pamiętaliśmy, by uświadamiać, a nie zabraniać, kierunkować, a nie korygować, inspirować, uczyć, rozwijać i doskonalić! Zawsze bezpiecznie, profesjonalnie i radośnie!
Kochani, dziękujemy za wspólne wakacje - bardzo miło wspominamy czas spędzony razem z Wami. Atmosfera w teamie, klimat w bazie, wiele wesołych sytuacji oraz liczne przygody to między innymi Wasza zasługa! Dzięki Waszej aktywności, chęciom i zaangażowaniu mogliśmy tak wiele zrealizować, a prowadzone treningi, gry, zabawy oraz zajęcia miały niepowtarzalny styl. Mamy nadzieję, że złapaliście wiatr w żagle, poczuliście swoją siłę, poznaliście możliwości - mocne strony i obszary, w których przy odrobinie wysiłku możecie być jeszcze mocniejsi. Wierzymy, że zdobyte na Sportowiskach wiedza i doświadczenie będą procentować w przyszłości i będą stanowić motywację do dalszego doskonalenia i rozwijania poziomu sprawności fizycznej i umiejętności technicznych w różnych dyscyplinach.
Szanowni Państwo - drodzy Rodzice - dziękujemy za zaufanie do naszego klubu i zespołu trenerskiego. Jest nam bardzo miło, że wybraliście naszą letnią ofertę i formę aktywnego wypoczynku dla swoich rodzin. Cieszymy się, że mogliśmy spędzić te wakacje razem.Nasz 40-osobowy zespół instruktorów, trenerów, wychowawców, pedagogów i specjalistów w różnych dziedzinach nie tylko sportowych codziennie, przez 24 godziny, dokładał starań, by Młodzi mieli właściwą opiekę, zapewnione bezpieczeństwo i atrakcyjnie zorganizowany czas na Sportowiskach i Familiadzie. Zachęcamy do dzielenia się z nami opiniami i spostrzeżeniami, Państwa informacje to zawsze dla nas cenne wskazówki.
Polecamy uwadze fotorelacje na naszej stronie www.sportteam.pl oraz Facebooku: Sportteam Zdrowy Styl. Filmowe prezentacje udostępniliśmy na kanale YouTube Sportteam. Do zobaczenia na treningach i zimowym festiwalu 2018 :)

Ze sportowymi pozdrowieniami
Zarząd i kadra trenerska Sportteam Zdrowy Styl

Tagi: sportteam, wakacje, sportowiska, familiada